باکوره

باکوره

باکوره، همان نوبرانۀ میوه‌هاست!
می‎خواهم نویسندگی را نوبر کنم ...

شرح فراق!

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹ ب.ظ
مدتی مشغول تهیه پایگاه اینترنتی حاج آقا بودم. چندان مهارتی در این زمینه ندارم، اما به علت علاقه زیاد به برنامه نویسی و مسائل پشت پرده! وب، سعی کردم کار را به پیش ببرم. الحمدلله کار مورد رضایت حاج آقا بود، اما خودم خیلی راضی نیستم و به چیزی بیش از آنچه هست می‌اندیشم.
چند روز پیش حاج آقا خبر خوشی به من دادند؛ چاپ اولین مقاله بنده در یکی از مجلات. الحمد لله. من همین نتیجه کوچک در اولین گام کوچک را ثمره نصایح دائمی و پدرانه و عالمانه حاج آقا می‌دانم، خصوصا که مطلب بنده، قدم در قدمگاه مطالب ایشان در آن مجله گذاشت. خیر است ان شاء الله. اما کوچکی قدم من در قبال مواعظ بلند ایشان، ناشی از کاهلی بنده است نه تقصیر صاحب خانه. به زودی این مطالب را در همین وبلاگ منتشر می‌کنم. ان شاء الله.
آخرین خبر هم اینکه: فصل، فصل امتحانات است. در طول مطالعات امتحانی و همچنین آمادگی برای نوشتن پایان نامه، مطالب جالبی نظرم را جلب نموده که برخی از آن‌ها در همین پایگاه به اشتراک خواهم گذاشت. ان شاء الله.
از لطف دوستانی که سفارشی و غیر سفارشی به وبلاگ بنده سر می‌زنند، متشکرم.
  • ۹۲/۱۰/۲۲
  • ۲۶۶ نمایش
  • محمد دهقانی زاده

نظرات (۳)

  • شمیم یاس
  • سلام

    خوشحالم که هستید! بنده سفارشی اومدم مهمونی اما پایبندمون کردید و شدیم صاحبخونه...

    اولا متشکرم و ما قلمی ها متشکریم  که اینقده واسش وقت میذارید.ازا ونجا که راه اندازی سایت  یه کار ریشه ایه و در جهت استحکام بنیان خانواده هاست اجرتون چندین و چندان برابره. همین هم که راضی نیستید از کارتون یعنی یک گام +رو به جلو یعنی پیشرفت.

    منتظر مطالبتون هستم....

    موفق باشید

    پاسخ:
    تشکر از لطف و همراهی شما ... همه از برکات حلقه جوانان پیرامون حاج آقاست. خدا حفظشون کنه و ان شاء الله قدرشون رو بیشتر بدونیم.
  • از تهران
  • با سلام و تشکر ویژه از شما که با راه اندازی این وب و پایگاه استاد به نشر علم و ادب کمک می کنید.

    پایگاه استاد هم بسیااااار عالیه و شروع بسیار خوبی داره و با همت شما بهتر هم خواهد شد.

    خدا همواره یار و یاورتون باشه
    پاسخ:
    سپاس از لطف شما.
  • علی اکبر مظاهری
  • 1. همیشه کار های بزرگ از جاهای کوچک آغاز می شود و گام نخست، آغازی است برای پیمایش راهی بلند.
    2. انتشار اولین مقاله و اولین کتاب، بیشترین هیجان و ماناترین لذت را دارد و تا آخر عمر فراموش نمی شود. این اولین ها می توانند عاملی باشند برای  نویسنده بزرگ شدن. الاهی مقاله تان چنین بادا.
    پاسخ:
    سپاس از همراهی شما، امیدوارم با همراهی شما گامهای بعدی را بلندتر و محکمتر بردارم. ان شاء الله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی